onsdag, september 19, 2007

Städning kl 7.30

Imorse när jag vaknade var jag faktiskt ganska pigg. Eller, inte supertrött som jag brukar vara, rättare sagt. Jag gick upp innan mamma skulle komma och väcka mig (6.30). Då kände jag mig duktig.

Jag gick ner och åt frukost och så, och sedan började jag städa i mitt rum! Här och häpna, kl 7.30 på en vardag. Jag har aldrig någonsin städat så tidigt förut, tror jag nog. Och ingen sa till mig, ens.

Jag fick även veta nu på morgonen att min plattång faktiskt funkar. Det är en sån där som man kan byta ut till vågor och så. Jag har aldrig behövt använda plattången tidigare, men då jag sov med uppsatt hår i natt, och det blev alldeles jättelockigt i topparna var jag tvungen att platta det. Nu är mitt hår nästan normalt igen.
Så normalt det kan bli, vill säga.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilken snygg header du har:)

Linnéa sa...

Tack! :)

Anonym sa...

Gud vad duktigt av dig! Du har inte lust att städa hemma hos mig också? :)

Emma sa...

När du ändå städat hemma hos dig och Patricia kan du alltid komma hem till mig också ;D