onsdag, september 19, 2007

Partier och nagellack

Idag på samhällskunskapen pratade vi lite om politik, typ om de olika partierna och så. Vi gick igenom vad partiledarna hette (jag visste inte att Fp hade en ny partiledare, men jag kom på att jag såg honom när vi var i riksdagen i nian). När läraren skulle skriva namnet på Kristdemokraternas partiledare (Göran Hägglund) höll han på att skriva sitt eget namn där, han heter också Göran, haha xD

Efter skolan gick jag och Sara ner till stan för att köpa kaninmat. Jag köpte även ett rött nagellack på H&M :D Litet, men inte så jättedyrt.



Nu ska jag gå och träna inför tyskaprovet vi har imorgon. Måste även duscha sen, och så är det ju Idol (:

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, nagellacket var ju supersnyggt! :) Lycka till på provet imorgon!

Anonym sa...

Woho! Jätterolig blogg att läsa och du är verkligen duktigt med kameran :) Keep up the good work!

Anonym sa...

Ow, underbar färg på nagellacken ju :)
Var den dyr, för jag söker fortfarande efter en riktigt bra svart & vit? :)

Emma sa...

Underbar färg på nagellacket!

Emma sa...

Vad kostade nagellacket? :D

Linnéa sa...

Nagellacket kostade 14,50 kr :P

Emma sa...

Oj billigt :D Me want :D