onsdag, september 12, 2007

Smile!

Jag kom på mig själv med att stå och le som ett fån när jag duschade nyss. Jag antar att jag brukar le när jag tänker på någonting roligt, och när jag kommer på mig själv ler jag bara ännu mer. De som ser mig tycker väl att jag är knäpp, eller nåt xD

Det är nästan samma sak när någon säger någonting roligt. Jag skrattar först, och sedan kommer jag att tänka på det roliga igen nägra minuter senare, och börjar då gapskratta igen. Tja, det är ju alltid kul när det roliga varar länge.

Just nu är det jättefin solnedgång här. Orkar inte gå ner och hämta mitt andra objektiv, så det blir inte så värst inzoomade bilder... Men här är en i alla fall :P

3 kommentarer:

Emma sa...

Underbar bild <3

Anji sa...

Haha, jag är likadan xD
Snygg bild också ;)

Anonym sa...

Underbart vacker bild <3