torsdag, september 13, 2007

Får det lov att vara lite bajsvatten, kankse?

Hahaha, idag i stallet upptäckte Sara (när Frida mockade åt sin häst) att han hade bajsat i sin vattenkopp x'D Vattenkoppen sitter rätt så högt upp, det såg sjukt roligt ut. Vi höll på att skratta ihjäl oss xD
Jag lånade Fridas kamera och tog kort på det. Sen snodde jag den och gick ut och fotade lite hästar som stod i hagarna. Hennes häst var för långt bort, tyvärr.
Sen, när jag red, raderade hon nästan alla bilder jag tagit, utom typ en. Den där bajsbilden ingick blande de raderade :'/

Ska strax kolla på Idol. Inga läxor till imorgon, wiie :D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vem red du? :')

Emma sa...

Hahahahaha! Det måste sett skojj ut xD

Linnéa sa...

Felicia: Jag red Ackleja :P

Anonym sa...

Skojjigt :) Tokig häst! :D

Anonym sa...

hahahahahaha min häst är lite knäpp <3 //fridiiz