onsdag, september 12, 2007

It´s all about PLOMMON

Jag älskar verkligen de plommon som växer i vårat plommonträd i trädgården. De godaste plommonen jag någonsin har ätit, tror jag. Eller nej, jag tror inte, jag vet. Köpeplommon, släng er i väggen. Lila, smaklösa plommon, släng er i en tegelvägg.
Våra gröngula, jättesöta, extremt smakrika och jättegoda plommon ska det vara <3

Jag plockade lite av plommonen idag, med betoning på lite. Tre stycken blev det, och jag var bara tvungen att fota dem innan jag åt upp dem :P

5 kommentarer:

Anonym sa...

vi har också jättegoda smakrika plommon på tomten:) riktigt härligt!

Emma sa...

ÅÅÅH! Det låter supersmaskigt xD

Anonym sa...

Dom ser egentligen inte mogna ut :O Men dom är säkert jättegoda :D Åh! Vad gott med plommon, jag ÄLSKAR det!

Anonym sa...

Naawe vad gott :D
Bara undrar hur du får vit bakgrund? Eller fotar du på en vit duk eller liknande?

Linnéa sa...

Jag lägger dem på ett vitt papper :)