tisdag, september 25, 2007

Spårlöst försvunnen

Ska snart åka iväg till skolan, men hinner nog skriva lite först ;)

Har idrott direkt på morgonen. Jag gillar inte gympa, har aldrig gjort det. Kankse för att jag är så dålig på det? Haha. Det är i alla fall sista gången för den här terminen som vi är ute, det är ju tur i alla fall.

Jag letade som en galning efter min vita kofta tidigare idag, haha. Den var borta, inte i mitt rum, inte nere, inte i badrummen, ingenstans. Jag var helt säker på att den hade blivit tvättad, eftersom en av mina andra vita tröjor hade blivit det. Men nähä, den låg nere i källaren. Jag tog den i alla fall :P Det var ju inte direkt några synliga fläckar på den, och då är det väl okej?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ´gillar inte heller gympa ;D

Kram

Anonym sa...

Haha xD