tisdag, september 25, 2007

Rubriklös ;)

Jag har just ätit mat och gjort lite läxor - inget jättekul precis. Fotade även lite (med betoning på lite), så jaaa... Det kommer väl några bilder i alla fall (: Haha, jag vet inte vad jag ska skriva, det kanske märks?

Jag fick världens chock när jag kollade in hur många besökare bloggen hade haft idag när jag kom hem från skolan. När jag åkte var det väl ca 20 besök, och när jag kom hem hade över 84 st besökt min blogg idag. Haha, besökarna brukar inte direkt ramla in sådär av sig själv ;) Det gjorde de inte heller, men jag är för lat för att orka förklara, sorry, om någon nu väldigt gärna skulle vilja veta xD

Dagens outfit:



Våran tyskabok... Två killar i min klass brukar nästan alltid när vi ska ha tyska säga "Lieber Deutsch? Nein!" (Hellre tyska? Nej!) Boken heter ju Lieber Deutsch, hahaha x'D


Förresten tror jag nog att jag ska byta till den här layouten på bloggen... Skulle vara kul att veta vad ni (som inte har svarat förra gången jag frågade) tycker om det ;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du ska byta layouten till den andra, fast jag tycker den här är fin också men jag skulle vilja se hur den andra såg ut när det var klart :P hehe. /emelie <3

Anonym sa...

Det randiga på rumpan gör den bara större :-* Bra att tänka på ..

Anonym sa...

Gillar den nuvarande mer faktiskt ^^

Emma sa...

Me like the bilder x'D Jag tkr (som tidigare) att du ska byta men den du har nu är ju åssås superfin ;D som den nya!

Anonym sa...

Du har en fin laylot nu men med dena andra skulle de bli finare!

Anonym sa...

Jag tycker att du inte ska ha lila på den nya layaouten utan kanske blått eller grönt! :) Fast det är ju ändå din blogg så det är du som ska vara nöjd med den. :P

Anonym sa...

Ahh har sånna sockar också x"D