söndag, september 16, 2007

Karlstad

Imorse åkte vi til Karlstad, kl 10 ungefär. Kom hem för ca en timme sedan.
Först gick vi på det nyöppnade IKEA. Det var stort, större än IKEA i Örebro i alla fall. Jag köpte inget speciellt, en lampskärm och en handuk bara. Tittade dock på ett nytt skrivbord till mitt rum. Lådorna jag har till detta är så fula, då jag satte massor av klistermärken på dem när jag var liten (varför??), och lite sitter fortfarande kvar. Jag hittade ett som verkade okej, men det var väldigt litet. Vi skulle då köpa till lådor och ställa bredvid. Det var bra på det sättet att det fanns en sån där utdragbar skiva som man kan ställa tangentbordet och datamusen på. Men men, jag ska tänka lite på det ;)

Efter IKEA gick vi till Bergvik. Jag hittade ett par jättesnygga jeans på JC, men det var så dyra, typiskt också. Jag har inte ens provat dem, men jag vill, vill, vill att de ska passa och i så fall vill jag ha dem (fast inte betala för dem).
Eller så kunde ett mirakel inträffa, och vi vinner flera miljoner på lotto eller så. Då skulle jag nog få dem *suck*.

1 kommentar:

Emma sa...

Eller så tkr brevbäraren att du är så snäll att han lägger i lite pengar i brevlådan x'D