lördag, september 15, 2007

Dagens outfit


Kofta - Gina Tricot
Lång tröja - Gina Tricot
Halsband - Wedins (?)
Jeans - BikBok
Skor - Skopunkten



Mamma och jag gick på en promanad för inte så länge sedan. Vi gick i nästan en och en halv timme, vilket blev väldigt jobbigt till slut. Hoppade in på Statoil och köpte lite godis till mamma och pappa. Bara för att jag var så duktig och gick så långt (nästan helt frivilligt, faktiskt) fick jag smaka en rad Geisha, mums :D

Nu sitter jag vid Saras dator, min är helt knäpp. Det funkade inte att beskära en bild i Photoshop, det tog hur lång tid som helst, och efter ett tag svarade inte programmet. Då slutade även webbläsaren att svara. Gaaah, ge mig en ny dator, någon, snälla!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnygga kläder! :D

Anonym sa...

hoppsan, vad söt du är!

Anonym sa...

Jättefint! :)

Emma sa...

Du har så underbart fina kläder!! Jag vill åsså ha sånna xP

Emma sa...

Heej! Har länkat till din blogg från min blogg! Mvh Emma.

Anonym sa...

Mucho pretty outfit, helt klart en 10poängare :) Älskar tunikan eller tröjan du har. Vill också ha en sån (:

Anonym sa...

Jättefin outfit! :)

Anonym sa...

Vilken snygg klädsel! :D

Anonym sa...

Jätte fiiint ^^ Fast testa vira pärlhalsbandet ett varv lite tight runt halsen och låt sedan resten hänga löst :) Skulle va ännu finare !