söndag, september 16, 2007

Jag är så smart

I bilen på väg till Karlstad idag pratade vi lite om övningskörning och så. Jag fyller ju snart 16 (okej, i december, men ändå) och får då börja övningsköra. Pappa sa att jag skulle träna på att sladda med våran gamla bil, men det vill jag ju absolut inte göra det första jag gör. Då blev det ett litet kul samtal:

Sara: Jag vill inte vara med i bilen när du övningskör!
Jag: Det vill inte jag heller.

Haha, observera att det var medvetet att säga så. De andra verkade inte förstå det, utan de trodde säkert att jag var så osmart eller nåt. Men nej då, det var bara en "smart-osmart" replik av mig x'D Vad det nu är.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Riktigt smart sagt faktiskt. :) ^^

Emma sa...

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH! Smart sagt ;D fast jag tyckte ändå det var jätteskojj så jag skrattar x'D