onsdag, september 12, 2007

Mihihi (:

Om jag hade haft spanska istället för tyska hade jag fortfarande varit kvar i skolan och lärt mig massor (eller, tja... lite i alla fall) om det spanska språket.
Men nu har jag tyska och slutar tidigt på onsdagar, haha xD Slutar ju sent på måndagar istället.

Det är rätt så konstigt, tycker jag. Nu skulle jag aldrig i livet kunna tänka mig att jag är kvar i skolan och sitter mitt i en lektion, men då man väl gör det känns det inte alls lika konstigt. Antagligen för att man har ställt in sig på att få sluta idag och gå länge på måndag.

Jag ska snart gå och titta på Tribe ( <33333 ), och sedan blir det väl lite läxor som ska göras, antar jag. Jag ska gör dem innan det blir kväll idag, annars måste jag stressa och hålla på. Inte alls kul. Det är ju Idol också (som jag ju bara måste se), ännu en anledning till att göra läxorna innan kvällsmaten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, palla läxor :P Jag gör mina i skolan under dom längre rasterna, så jag tar nästan aldrig med mig nåt :P Haha.