lördag, september 22, 2007

Eeego-varning!

Ja, här kommer några små bilder på mig :) Alltid kul, haha. Jag gillar i alla fall att se bilder på andra, men det kanske inte betyder att andra gillar att se bilder på mig? Men lite så borde det väl ändå vara, att det jag gillar gillas av vissa andra också. Det beror väl på personen.

Aja, slutbabblat för mig, här komer bilderna i alla fall.



Och så dagens outfit: (haha, jag har börjat gilla det)

Linne-tunika - Gina Tricot
Kofta - Gina Tricot
Leggings - JC
Skor - Marknad

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det är alltid kul att se bilder på andra ;) Din outfit idag var ju supersnygg :)

Emma sa...

Alltid kul att se bilder på dig :D Du är så fiin ^__^ Wiie, en bild på dig där du ser riktigt glad ut^^ jättefin verkligen! De andra bilderna var åsså jättefina! Älskar tunikan och koftan :D <33 Detta är nog den längsta kommentaren jag nånsin skrivit ^__^
ha det gött!

Emma sa...

Och så en sak till.. Vad använder du för mascara? ^________^

Linnéa sa...

Haha, tack!
Emma: Jag använder H&M:s mascara för 49.50 kr xD

Anonym sa...

snygg kofta!

J.B sa...

Hejsan :D
Skit fina bilder ^__^ Men jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak?
Jag haar hittat den där koden som man ska ha för att man ska kunna se Besökare, men jag vet inte vart jag ska sätta in den -.-' Big problem!

Anonym sa...

Jättesöt tunika :) Alltid kul att se bilder på andra ^^

Anonym sa...

vill du gift dig med mig? :)

Anonym sa...

Jätte fiin kofta!!, det är alltid roligt att se bilder på dej för du blir ju alltid så bra på bilderna(och super fiin!)som du har här

Anonym sa...

Du är verkligen jätte fin, gullig klädstil... och
...Du har allt!! <33