måndag, augusti 20, 2007

Första skoldagen

Nu har jag överlevt min första skoldag på gymnasiet då. När jag kom dit upptäckte jag att flaggan var på halv stång, och jag tänkte att det var jag som skulle dö eller nåt sånt.. Tyvärr visade det sig att det var en kille som skulle börja 3:an i år på skolan som hade dött nu i helgen :/
I alla fall, vi började i aulan och så fick man följa med lärarna till sitt klassrum. De berättade lite om lektionerna osv. samt visade oss runt (det är inte lika svårt att hitta längre).
Jag orkar inte berätta allt, har redan fått gjort det 3 ggr, men jag pratade i alla fall med några tjejer litegrann (!!!). Hoppas nu inte att jag behöver vara ensam...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar din blogg.Såsom att jag älskar Valrozz,med <3 Kollar i din blogg varje dag (A) Jätte fina bilder och rolig text :D
Om du undrar så äger jag stallet Arabstudd på stallet.se :)

//Kramar Elin <'3

Anonym sa...

ååhh vad sorgligt det lät :'(