söndag, augusti 19, 2007

1 dag kvar nu...

Ja, imorgon börja skolan igen då. Herregud. Jag är supernervös, tänker bara negativt hela tiden.
Pappa och jag cyklade och kollade vilken väg jag ska åka. Inte speciellt mycket uppförsbacke dit (knappt någon alls), men det blir en på hemvägen (plus uppförsbackarna för att komma hem från stan sen såklart, men dem hade jag ju räknat med). Pappa tog tid, ca 10 min tog det. Jag åker väl 8.40 imorgon, börjar 9.00. Vill inte komma för sent, men absolut inte för tidigt heller. Skulle ju inte alls vara kul att stå där och vänta ensam. Usch, jag hatar sånt.

Tänk om alla redan känner någon i klassen? Vad gör jag då? Går fram och pratar med några? Hjälp. Hoppashoppashoppas i så fall att det är några som inte vill att någon ska vara själv, så jag får någon kompis i alla fall ;)

Inga kommentarer: