torsdag, september 18, 2008

Idol-snack

Nu är klockan snart 20:00, och det innebär förstås Idol.
Jag tycker faktiskt inte att audition-progrmmen är så jättebra. Förut tyckte jag det, men nu... nej, man har tröttnat. De "roliga" är bara pinsamma. De dåliga är, ja, dåliga. Det enda bra är när det kommer in någon som faktiskt kan sjunga.

Sen stör jag mig galet mycket på när juryn vill ändra på deltagarnas utseende. I förrgår sa de åt en kille att gå ner i vikt, och igår ville de att någon snubbe skulle raka av sig mustaschen. Liksom, varför? Varför kan de inte få se ut hur de vill, det viktiga är väl hur de sjunger? Eller?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo jag håller med, det bästa är när nån e bra... Men ja håller inte med om att juryn inte borde kritisera utseénden, för det är en idoltävling och juryn vet för det mesta vad som går hem. Det är tough world! ;) Besök gärna min blogg <33

Anonym sa...

Jag tycker att uttagningarna är roligast. Men ibland kan det bli lite för mycket. Men du har rätt att juryn inte ska kritisera deras utseénden så mycket iaf. Man kan ju ändra lite som att klippa sig eller raka av sig mustaschen om det nu är så viktigt men att klaga om vikt och sånt är lite onödigt. ;)

Anonym sa...

Jag tycker det är sad att idol går samtidigt som top model, för i min värld är det mer underhållande. Idol får vänta till reprisen :p

Anonym sa...

Jo, håller med om det!