onsdag, augusti 27, 2008

Idrottslektion

Jag måste säga att idrotten idag gick riktigt bra... inte. Men det var faktiskt inte sååå farligt, kunde varit mycket värre.
Fast när vi spelade brännboll skjöt jag rakt på brännaren, i maghöjd, så att han tog lyra. Jag får alltid in sånna där perfekta lyrslag! Det är väl en talang jag har.

Duktiga jag lyckades även skrika över ungefär hela världen.
"Linnéa, du har något på din högra arm", sa gympaläraren.
Jag tittade. Jag skrek. Det var en geting som satt där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om det är till någon tröst hörde jag dig inte..
Nej, jag skojade. Jag skulle gjort likadant. Jag hatar dom, allvarlig mycket

Anonym sa...

haha Kul med bränboll X''D Är inte heller så bra på det men det e endå kul :3 Läskigt med getingen :o Hade själv blivit helt jäklarns galen X''D