torsdag, augusti 28, 2008

Beslutsångest

Nu är det bevisat att jag faktiskt lider av beslutsångest (inte för att jag har tvivalt på det tidigare, men ändå).
Jag och syrran var på H&M, och jag ville kanske prova ett par jeans. Jag gick fram och tillbaka till provrummet, och kunde verkligen inte bestämma mig. Så fort jag beslutade att jag skulle prova dem ångrade jag mig igen, och så höll det på ett bra tag, tills jag till slut struntade i jeansen.
Jag är hopplös! Det gällde ju bara att prova, och det kan väl aldrig skada?

Men jag köpte i alla fall ett nytt nagellack, duktigt av mig. Fast jag hade ju redan bestämt vilken färg och sort jag skulle ha för en vecka sedan. Haha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

kan du inte lägga upp "dagens outfilt" det var länge sen du gjorde det och det är jätte kul när du gör det!

Anonym sa...

Lägg upp en dagens outfit snäällla :)?

Frida sa...

Nämen gud, jag är lika dan xD Det tar mej 100år att bestämma sig, coh när man väl köpt det så ångrar man sig (; Förresten, undrar om du skulle vilja göra ett länk byte? (a)