torsdag, juni 12, 2008

Världen har något emot mig

Igår var verkligen inte min dag... Efter jobbet cyklade jag dirket hem till Jessica, eftersom jag inte orkade åka hem emellan (det skulle bli en omväg). Just innan jag skulle gå ut och åka iväg började det spöregna. Jag hade ingen jacka, och det var riktigt kallt redan innan det ens började regna.
Jag blev såklart genomblöt på en gång, och det är inte så jättenära hem till Jessica heller.

När jag och Annie skulle åka hem tänkte jag att vi kunde ta en väg som pappa hade visat mig, men jag kom inte riktigt ihåg hur den gick, så vi åkte fel. Det blev bara en omväg. Det började det regna och åska efter ett tag. Jag är asrädd för åska. Sen började det blåsa och hagla, så vi fick vänta i en tunnel på att det skulle gå över. Kallt, kallt, kallt.

Det blev jättefina regnbågar, men jag orkade knappt bry mig, jag ville bara hem. Tog en bild med mobilen i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fin bild =)

Anonym sa...

Det rä så jobbigt med såna dagar, men regnbågen var fin! haha :) trevlig sommar!