torsdag, juni 12, 2008

Packa



Jag ska snart börja packa lite tror jag - vi åker till London på lördag! Så imorgon blir sista jobbdagen på ett tag... Vi kommer hem igen på tisdag kväll/natt, gött att få vara ledig litegrann :D

Jag tror inte att systemkameran får följa med. Dels för att jag inte har lust att gå runt och bära på den (dålig anledning, I know) och dels för att mamma och pappa tycker att jag ska lämna den hemma ("Den kan ju komma bort!").
Lite synd är det allt, men jag får försöka överleva med kompaktkameran, även om den är riktigt dålig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag kom precis hem från London :)

Anonym sa...

Det är väl just i sånna lägen man SKA ha med kameran? :P

Anonym sa...

Ååh. Vad kul :D

Angelica sa...

gud vilken grymt redigerad bild=)
du är ju typ grymmast i ph?:O