måndag, maj 12, 2008

Skämt eller vad?

Hahaha, tillåt mig att skratta! Vi fick reda på våra betyg i bild idag... Och jag fick MVG! Läraren är verkligen inte sträng när det gäller betygen, för ärligt talat, jag suger på bild. Men jag ska väl inte klaga xD



Titta bara på min (missfärgade) skål! Den fick jag VG på. Snacka om att jag inte tycker att jag är värd mina betyg alltså ;)
När vi hade fått betyg på våra skålar gick jag och Annie ut och kastade dem i marken så att de gick sönder. Vi ville inte ha dem xD

10 kommentarer:

Anonym sa...

Mjaa, jag tyckte skålen var rätt häftig jag :} haha (A)

Anonym sa...

grattis! Skålen blev ju skit häftig ju! :D

Anonym sa...

Jag tyckte skålen var rätt grym! Grattis till ditt MVG, skoj!
Själv är jag superdålig på bild o jobbar knappt på lektionerna men ändå har jag ett VG, jag tycker det är helt sjukt..Haha men det är ju lärarna som bedömmer men jag får väll vara nöjd, man ska aldrig klaga när man får högre än förväntat. Det är ju bara skoj! :D
Vilken klass går du i?

Anonym sa...

Dn var ju fin!! Härlig färg oxå. Grattis annars :P

Anonym sa...

Heej, jag ska inte fråga om design måste bara säga att du är riktigt duktig för din header blev skitfin. Skålen blev rätt häftig också, typ godisskål eller ngt. Men ha det bra och grattis till MVG:et

Anonym sa...

ha en skön dag !:)

Ida Granberg sa...

haha vadå den var väl fin ;)

Anonym sa...

Aaah, den läckra skålen igen.
Dock håller jag med om att du inte förtjänar ditt betyg!!!
Mvg skareva ;)

Anonym sa...

Jag älskar skålen, färgen och de missbildade uddarna xD Själva helheten är hel frän :P <3 Synd att ni gjorde sönder dom, ni kunde nog fått en slant för dem ;)

Julia sa...

Haha jag skulle ha sparat den <3