tisdag, maj 13, 2008

Matte

Idag hade vi andra delen av nationella provet i matte A. Det var väl inte jättesvårt, men jag är riktigt sur på mig själv som läste fel på en fråga. En som man kunde få MVG på också. Inte för att jag tror att jag kommer få det, men ändå!

Nu blir det till att plugga matte B, prov i det nästa vecka. Usch, jag gillar det inte alls. Massa jobbiga saker. Men det är bara tre kapitel i boken upptäckte jag nu. Om jag börjar i tid kanske jag hinner lära mig allt?
Haha, vem försöker jag lura? Jag kommer skjuta upp det, som vanligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag är expert på att skjuta upp jobbiga saker till sista stund.. x)

lisamika sa...

Ack då, irriterande att läsa fel!!!!
Går också natur fast vi blockläser så jag har redan klar med matte b kursen - lycka till!!

Anonym sa...

Linnéa, hur kan du få så bra bakrund när du fotar med ett vitt/eller färgat papper i bakrunden?

Det var den SISTA frågan, snälla. I promise ^^