onsdag, maj 28, 2008

Reeea

Var nere på stan för en stund sedan, halva priset på massa kläder på JC. Som vanligt köpte jag ingenting.
Fast det var rätt kul ändå faktiskt. Det blev strömavbrott, så vi irrade omkring i mörkret i ungefär en halvtimme. Det var lite svårt att se hur kläderna såg ut, och ännu värre att prova.
Jag provade en tröja, mest bara för att ha någonting att göra medans jag väntade på Sara (som hittade massor av saker hon ville ha, som vanligt). Alla provrum var upptagna, så jag gick till barnavdelningen och tänkte prova där. Det var nästan kolsvart där, haha. Man såg inte ens om det var någon i provrumen eller inte...

Jag: Tänk om det är någon där inne? *pekar på ett provrum*
Martina: *mot provrummet* Hmm, hallå...?
Jag: *mot provrummet* Är det någon där inne? Hallå? Nu öppnar jag, ett, två, tre! *öppnar dörren*

Som tur var så var det ingen där, det hade blivit lite pinsamt. Men det var ändå väldigt otypiskt mig att säga sådär. Det kunde ju ha stått någon där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heh.. okej. Strömavbrott på JC. Vrf?! Brukar inte affärer ha såhär "extraström" eller nåt? Eller kanske bara är mataffärer? :'P