onsdag, maj 28, 2008

Onsdag

Hej svejs :)
Hade rätt mycket sovmorgon idag (igen). Riktigt skönt, även om jag vaknade tidigt. Sen hade vi bara två lektioner. Jag tror att jag gillar den här veckans schema, faktiskt :)

Imorgon får vi veta resultatet av kemiprovet vi hade igår. Det gick inte bra alls för mig, jag var inte säker på en enda uppgift. Det var jättesvårt. Men maxpoängen var 92, och G var 17... Så man kan ju hoppas att jag får ihop så mycket i alla fall.

Förresten, gud vad varmt det är ute! Jag håller nästan på att svettas ihjäl eller nåt. Kan bero på att jag har svarta leggings (de är jättetjocka) och långa tröjor, men jag tycker inte om att ha lite kläder på mig. Man kan ju undra hur jag ska överleva sommaren.

2 kommentarer:

Anonym sa...

lägg din röst i min tävling henrik utmanar ^_^

Anonym sa...

Tycker också att det är svårt att klä av sig nu när det börjar bli varmt, ibland pendlar ju vädret rejält!