tisdag, mars 11, 2008

Hemma idag

Idag blev jag hemma (läs varför här). Mamma mördade mig inte, men hon blev rätt besviken på mig tror jag. Men hon förstod nog att jag inte kunde åka till Örebro själv, tur det i alla fall.

Jag har faktiskt gjort något vettigt idag, tro det eller ej. Jag var ute och joggade! Heelt frivilligt. Gick till Barkbanan (sånt där motionsspår, 2,2 km), sprang ett varv och gik hem sen. Det var verkligen sjukt jobbigt, har ju inte sprungit sen i höstas. Men nu känner jag mig riktigt duktig :D

3 kommentarer:

Fotograf(?) Elin Andersson sa...

Hej Linneá igen :) Det är är ännu en sak som jag skulle behöva hjälp med(eller om någon annan läser detta så får ni gärna hjälpa mig).Jo.När jag har skrivit ett inlägg,så där nere där det står tex. "1 Komentar","Skrivet av Elin","Kategorin Skolan" m.m så har du att det står vilken tid som du skrev inlägget.Hur fick du det?

//Kram //Elin

Linnéa sa...

Elin: Där man ändrar bland sidelementen, klicka på Redigera på rutan där det står Blogginlägg så kan man fixa det :)

Anonym sa...

Bra att du känner dej stolt ^^ JAG ÄLSKAR DEJ! <33 7 Rosablixten på S.s!