måndag, mars 10, 2008

Mjahapp (:


Egobilder gillar vi... Säger vi ^^


Den här dagen har faktiskt inte varit så jobbig som man kunde tro att den skulle vara (även om jag nästan dog på tyskan, men det brukar man ju göra). Var i skolan i... hm, nästan åtta timmar. Matteprovet vi hade gick nog inte så jättebra, det var svårt. Men men, det går ändå inte särskilt mycket på betyget tror jag.

Imorgon är det friluftsdag i skolan... Vi skulle till Gustavsvik och bada, men jag tror inte att det blir av xD Det gör mig visserligen inget, jag vill nog helst slippa. Annie, Jessica och Julia skulle inte med, och jag och Alexandra har haft jättesvårt att bestämma oss eftersom båda två lider av beslutsångest. Förmodligen skippar vi det, men jag vet inte. Undrar bara vad man ska säga till mamma i så fall? Haha.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser din blogg varje dag och älskar den verkligen! Men jag undrar en sak.. Hur gör du så att det är vit bakgrund bakom dig? Snälla jag vill verkligen veta! Har frågat det ganska ofta, men inte fått svar.. Ha det bra! :)

Linnéa sa...

Nella: Jag står mot en vit vägg :)

Anonym sa...

Vad menas med ego bilder egentligen snälla svara

Linnéa sa...

Anonym: Bilder på sig själv ;)

Anonym sa...

Hahhaa!!! Söt bild " sluta fota mig! "

Hahha! -JAG ÄLSKAR DINA FOTTON!! <33