söndag, februari 03, 2008

Snö snö snö



Nu tycker jag verkligen att det kan sluta snöa. Det bara öser ner verkligen, och jag vill ut och fota. Lite kul med snö, men ändå inte. Jag vill ha vår! Jobbigt när allt blir till slask sedan.

Jag slår vad om att när det väl slutar snöa kommer det regna istället så att all snö försvinner och jag inte hinner fota en enda bild. Sån tur brukar jag ha.

Förresten, på tal om ingenting vill jag baka chokladmuffins idag. Jag brukar inte gilla det så jättemycket, men jag vill ändå göra det. Hur fick jag den idén förresten?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du e nog inte ensam om att villa ha vår och sommar. Jag vill det också :P

Emilie sa...

Jag har världens bästa väder <3 Solen skiiner och vi har fått en decimeter pudersnö, det är jättefint. Himlen är alldeles klarblå :D<3<3

Anonym sa...

Jo en sak till, hur fick du layouten till din hemsida Linneafoto.webb.se?

Anonym sa...

shit!! jag önskar att vi också fick se någon snö här nån gång! :(

Anonym sa...

Mm, jag med! Helsingborg är ingen stad man åker skidor i presic!

PS.Du får nog MVG i att "Redigera bilder", om det finns vill säga, sorry vad tänker jag på? 12 år och ändå inget självtänkande damn!DS.