lördag, februari 02, 2008

Örebro

Idag åkte jag, Sara, Martina och Mickis buss in till Örebro. Det gick faktiskt bra, även om vi trodde att vi hade åkt för långt ett tag :P

Vi åt på McDonald's (andra gången för mig på två dagar :O) och det var massor av krångel för att jag och Martina skulle få våra hamburgare, men till slut fick vi dem.

Jag köpte inte så mycket, även om det kändes så. Fast för att vara jag är det rätt mycket ändå. En tröja med dragkedja, en t-shirt och puder. Det är mycket för mig xD

Nu får jag mitt studiebidrag, så nu måste jag betala kläder och sånt själv. Det gjorde jag ju inte innan, då jag inte fick barnbidraget. Jag har faktiskt ingen aning om jag kommer spara typ alla pengar eller handla upp dem. Man kan väl tycka att jag borde ha en liten aning i alla fall?

När vi skulle tillbaka till busshållplatsen snöade det sjukt mycket. Hela jag var verkligen som en snögubbe x)

1 kommentar:

Anonym sa...

Örebro ja..jag skickade ju ett sms när du stog på en iskall busshållplats >'_'< //Frida W(har börjat kalla mig själv för Albertina nu om du undrar varför det står så där uppe... ^^)