söndag, februari 24, 2008

Är det inte måndag idag...?

Jag fick sova i mitt rum inatt. Lycka.

Det har varit helt förvirrande under natten. Hela gårdagen trodde jag att det var söndag, så jag var nästan beredd på att gå till skolan idag. Det blev inte direkt bättre av att jag drömde att det var måndag heller. Dessutom var drömmen helt förvirrande, jag irrade mest omkring inne i skolan.

Idag ska vi åka på kalas hos min kusin som fyllde 3 år för några dagar sedan. Jag har ingen lust alls att åka dit, orkar inte vara social. Fast jag är inte social alls när jag är där, jag sägger knappt ett enda ord, haha. Men jag orkar inte vara där och vara tyst då.

3 kommentarer:

Emilie sa...

okej, jättebra :D Jag länkar dig på en gång :D

Information sa...

Jag fattar inte att du kan blogga varje dag. Jag älskar att läsa din blogg, och din layout är hur grym som helst!

Anonym sa...

Gör som jag prata bara med de du känner för att prata med och sk*t i resten rent ut sagt, men om någon börjar prata med dig kan du ju alltid prata med den!xD

/MVH en 12-årig Helsingborgare!