söndag, februari 24, 2008

Kalas

Woho, det här blir mitt 400:e inlägg märkte jag nu ^^

Åkte till Filipstad för att gratulera min kusin idag. Det är lugnt inte det roligaste som finns att vara där, haha. Speciellt eftersom jag inte pratar med någon. Alla andra måste säkert tycka att jag är helt sur, men det är mest bara blyghet egentligen. Jag kan inte hjälpa det. Jag är som jag är, även om jag inte överanstränger mig för att ändra på mig direkt.
I alla fall gillar jag bilresan dit. Jag sitter och lyssnar på musik och hör inte vad någon annan i familjen säger. Och så vill jag att vi aldrig ska komma fram. Det är riktigt mysigt faktiskt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jäklar vilken söt kanin!

Anonym sa...

Hejsan. :) Ska vi ha länkbyte? Länk: www.nellayouknow.blogspot.com

Anonym sa...

Lyckost! Jag kan inte göra något liknande, den största friheten jag har i en bil det är att räkna bilar eller att prata! Anars får jag Migrän! Förjä*lig huvudvärk alltså om du inte visste vad det är! Men det får jag ju ändå förr eller senare!xD
Hade Migrän för bara några dar sen fick idag en störande huvudvärk igen visste inte riktigt om jag skulle säga till min lärare att jag ville gå hem men det gick över när jag hade slutat och varit hemma en stund!

/MVH en glad 12-åring!