onsdag, februari 20, 2008

Ny halsduk

Jag och Sara var nere på stan tidigare idag. Jag köpte en halsduk på Lindex, lagom till vintern är slut sådär xD Men jag var tvungen att handla lite för mitt presentkort jag fick när jag fyllde år, brukar inte köpa saker på Lindex, men nu är jag ju tvungen till det, struntsamma om det är lite onödigt :P



Förresten blir jag gaaalen på att jag inte har någon egen dator, speciellt när det gäller bilder och sånt. Försöker undvika att använda Photoshop, jag blir bara sur när jag håller på med min syrras. Inte för att det är något fel med Elements 3.0, men när man är van med CS3 känns det bara... jobbigt. Men självklart bättre än inget :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin halsduk, tycker dock att du ska ha den så den sitter snyggare men annars inga problem. Jag tycker inte att det var sent att köpa en nu, det finns ju blåsiga dagar oavsett om våren börjar närma sig eller inte.

Anonym sa...

Den var jättefin speciellt på dig!

/MVH 12-åringen som kommenterar!