lördag, februari 09, 2008

Äntligen muffins!



Nu har jag äntligen bakat mina muffins som jag har tjatat om att jag vill göra i flera veckor :D Chokladsmak ska det vara, men jag hade i lite för lite kakao, så det smakar inte särskilt mycket choklad. Det gör inget, jag gillar ändå inte när det är för stark chokladsmak :)

Nu vill jag att pappa ska komma hem, för gissa vad? Jag vill ut och övningsköra! Det är nog första gången jag verkligen vill göra det tror jag. Martina berättade nämligen att hon hade kört ända till Lidl (inte så jättejättelång, men en liten bit är det i alla fall). Hallå! Tredje gången hon körde åker hon på vägar med massa bilar och trafikljus och allt... Medan jag höll på att smälla av när jag körde i ett villakvarter med maxhastighet på 30 km/h och knappt några bilar alls... Och ändå har jag kört fler gånger än henne.
Gud vad otalangfull jag känner mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, Kul :)

Emma sa...

gott med muffins ;)

det kommer nog gå bra :D

Anonym sa...

Mums! Vill ha din muffins. Nu! :-)