fredag, februari 08, 2008

Brist på rubrik-fantasi

Hade engelskaprov/läxförhör eller vad det nu var idag... Inte särskilt svårt, kunde det mesta :) Det enda jag vet säkert att jag hade fel på var typ när man skulle skriva en synonym till ett engelskt ord, och så visste jag inte ens vad det betydde... lyckat. Och sen nån grej om bilmotor? Ofta jag vet det >.< Hade man däremot fått veta det svenska ordet hade jag kunnat det engelska.
Nej, nu tänker ska jag inte sitta här och berätta i minsta detalj om ett litet läxförhör, ingen kan ju vilja läsa om det xD

Den här veckan har gått jättefort, som vanligt. Ändå känns förra helgen så himla länge sedan. Då gjorde jag i alla fall några roliga saker. Den här helgen kommer säkert bli som vanligt (ha dötrist) plus att jag måste plugga, har prov på måndag och onsdag.
Det är ju nästan synd om mig.

1 kommentar:

Emilie sa...

Håller med x) Denna vecka har gått jävligt fort x/
<3 :D Har du några fler djur än Flupsi?