måndag, februari 11, 2008

Mest svammel om oviktiga saker

Hade tyskaprov iiadg, gick rätt okej. Jag stör mig på att vi alltid måste skriva uppsatser om samma saker. Fritid och vänner. Hallååå, lite omväxling tack? Nähä, det var för mycket att begära.

Lånade en bok i bibblan i skolan idag också. Precis vad jag behöver, en till bok att läsa. Jag har redan börjat på en bok och kommit 80 sidor eller nåt, men den var jobbig. Sen har jag min engelskabok jag måste läsa och skriva recension på också. Jag brukar faktiskt inte hålla på med flera böcker samtidigt, men när man väl gör undantag kan man väl göra det ordentligt. Sen läste jag ju ut en hel bok häromdagen också, visserligen bara med myter och sånt, men ändå.

Just nu känns det som om jag inte orkar någonting, jag har väldigt ont i huvudet. Men jag måste träna sammhälskunskap, prov på onsdag. Jag funderar på om jag ska ta en huvudvärkstablett. Nej, det ska jag inte. Jag vill inte dricka något, eller ännu värre, äta. Nu börjar jag svamla (som vanlgt?) så jag borde sluta skriva nu.
Bye bye så länge ^^

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan :) Först: älskar din blogg!
Ska vi ha länkbyte? Länk:
www.nellasblogg.blogspot.com

Elin sa...

Har inte ni sportlov?! xD

Linnéa sa...

Nella: Visst ^^

Elin: Nej vi har det nästa vecka ^^