söndag, februari 10, 2008

Gårdagen

Hum hum, bättre sent än aldrig.
Jag, Sara, Martina, Mickis och Jonna (en liten stund) spelade poker hemma hos Martina och Mickis igår. Det var roligt, men jag hade bara en sån där mark kvar till slut. Då var jag helt bäst och fick kåk, så jag fick några fler :) Egentligen vet vi inte exakt hur man gör, utan vi har hittat på lite som vi tror att det är. Men rätt likt de riktiga reglerna är det nog ändå.

Jag spelade in en film när vi satt och spelade. Det är jättekul att titta på sånna där filmer efteråt. Typ såhär låter det:
Martina: Är jag med?
Jag: Nej.
Martina: Bra. Linnéa, du får inte lägga upp den här på internet sen!
Jag: Men du är ju inte med!
Martina: Men nu är ju min röst med!!
Jag: Och?
Haha, jag la inte upp den i alla fall xD Så snällt av mig att bara berätta vad vi sa. Eller det hade väl snarare varit elakt att lägga upp filmen.


Jag övningskörde även igår ^^ Det gick bra, jag körde i 70 :D Har inte gjort det förut, och det var inte ens läskigt. Jag tror till och med att jag körde for fort ibland, typ 60 en liten bit på en 50-väg :O Då blir jag sur på mig själv, för jag vill inte vara som pappa, fartdåre x'D

3 kommentarer:

Beatrice sa...

måste bara fråga hur man fixar så man ser hur många besökare man haft?

Anonym sa...

Hej Linnea, jag fick tag i din blogg genom stallet är aldrig inne nu men jag tycker om ditt blogg det är kul att läsa din så jag klänkade till din :)
//Jojjan

Anonym sa...

Poker är riktigt trevligt :) spelar själv texas hold'em så vill du lära dig reglerna så kan du fråga mig ;D