onsdag, januari 23, 2008

Tidigare än vanligt ;)

Jag kom till skolan alldeles ovanligt tidigt idag. Jag orkade inte gå hela vägen (det var kallt ute), så jag följde med när mamma skjutsade Sara till skolan och gick från hennes skola till min skola. Det var bara det att jag började 45 min senare än hon, så jag kom till skolan typ 35 min innan vi började. Yeeey. Men det var väldigt mysigt faktiskt, det var helt öde och jag gick omkring lite, typ upp till aulan. Himlen var fin :)


Inte bästa kvaliten, men men ^^


Av någon anledning blir jag alltid (eller inte alltid, men rätt ofta) helt flum när vi får jobba själva på kemin (inte när alla inte sitter helt tysta och jobbar då). Allvarligt är jag helt sämst på det. Men det går ju inte direkt bättre av att Alexandra sitter och säger lösningen på uppgifter som är typ 100 mil fram och som ingen fattar nåt av och vi ska försöka läsa vad som står i facit. Det är nästan svårare än att lösa uppgiften, för våran lärare skriver så slarvigt. Jag och Annie skulle försöka lista ut vad det stod... Hon sa att det var en nia, jag tyckte att det var en blomma. Sen var det nåt som antingen kunde vara en etta, sjua eller nåt sånt. Om man ritade ben på den blev det en skalbagge, tyckte Annie.
Jag typ asgarvade åt allt tror jag. Kände mig som en sån där dryg person som alla bara tycker kan försvinna. Huy tyckte att jag hade ett udda skratt (enligt Annie, jag hörde inte vad han sa, för jag hade ju fullt upp med att skratta).

Jag vet inte varför det alltid blir såhär, men så fort jag ska berätta något blir allt bara helt rörigt och knäppt. Jag antar att jag fortfarande är lite flum (jag borde inte skriva alls när jag känner mig såhär). Förlåt!
Jag antar att ingen fattar någonting, men äh, det var kul i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linnéa! Fotade du bilden med din Kamera eller Mobil? Den var iaf otroligt fin ;)

Linnéa sa...

Johanna: Tack ^^ Den är fotad med mobilen.