tisdag, januari 22, 2008

Jag har skaffat påfågelfrisyr

Jag har ingen aning om vad som har hänt, men plötsligt har jag helt korta hårstrån mitt på huvudet som står rakt upp. Haha, det ser helt sjukt ut. Jag har inget minne av att jag har fastnat i något och dragit loss håret, och det är inte uppklippt så mycket. Alltså borde det väl vara så att jag får mer hår? Hoppas hoppas xD Eller så kanske jag har lyckats gå och tappat håret på just det stället.

Vi hade volleyboll på gympan idag. Det var rätt okej. Mer okej än typ innebandy i alla fall. Vi skulle stå tre och tre och skjuta bollar (en i mitten som skulle slå fingerslag till de på kanterna... svårt att förklara). Jag, Alexandra och Dragan (gympaläraren) gjorde det där tillsammans. När jag stod vänd mot Dragan, med ryggen mot Alexandra, för att skjuta en boll mot honom kastade Alexandra en boll rakt i huvudet på mig, haha xD Det var jättekul, vi skrattade jättelänge åt det, och hon sa förlåt hela tiden. Nästan värre än jag :O

Nu när jag tänker tillbaka på dagen känns allt bara så förvirrande. Varför blir det alltid så?

2 kommentarer:

Emilie sa...

AH, gud, ditt lyllo, ville oxå ha volleyboll idag, men det blev teori om en klättervägg ist x/
TACK för hjälpen om besöksräknaren tidigare x) haha, det var ju hur simpelt som helst, fattade bara inte om jag var tvungen att koda om eller bara gå på färginställningar. aja, anyway, du har snyggaste layouten jag sett ;]

Anonym sa...

Hej Linnea! Jag undrar en sak:

Vad har du för stativ? Har du en HAMA STAR 62? Ett sånt ska jag spara til, också :P Och systemkamera och allt tillbehör då.. Jag har 4000 ngt kvar att spara sen kan jag köpa den.

Vi hade Innebandy på idrotten idag :( Blää