fredag, januari 04, 2008

Örebro


Idag åkte familjen till Örebro. Vi gick först på Ikea, där jag hittade några saker till mitt rum. Blev inte så mycket trots allt, men det kändes nästan som om jag köpte upp hela affären ;) Sen åt vi på Max, och åkte vidare till Marieberg, där vi sprang i klädaffärer ett tag. Gissa hur kul pappa tyckte att det var? Haha.

Jag köpte i alla fall det som är på bilden;
1. Papperskorg - min gamla är likadan fast blå, och verkligen superäcklig.
2. Lådor - ej ihopsatta än.
3. Påslakan - ska sys om till kuddfodral, men om jag ångrar mig och vill ha ett annat tyg på kuddarna använder jag det som täcke bara.
4. Halsband - det var rea x)

Sen så köpte jag även två hyllor och magneter som inte är med på bild ^^

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fina grejer ^^
Jo, undrar bara en sak (sm vanligt)
Hur gör du dom typ vita ramarna som är runt 1:an och 4:an och runt bilderna på din header? ^___^

Anonym sa...

Undrar en till sak om kameran: Om du beställde din från Dutinhome följde det med minneskort + batteri + batteri laddare? Om inte vad har du för minneskort (2GB vet jag men det andra) och vad har du får batteri + laddare? ^^ Är lite orolig :>

Linnéa sa...

Lisen: Under Edit/Stroke i Photoshop, eller Redigera/Kantlinje på svenska då ^^

Johanna: Jag beställde den från Dustin, och det var nåt så minneskort, väska, batteri och laddare följde med. Men batteri+laddare+sladd till datorn och så följer nog alltid med tror jag ^^

Anonym sa...

Linnéa? Tror du det e nånn skillnad på D40x och D40? FÖr jag tänker det var bara den jag hittade med hela det där "Kitet" asså Objektiv, Väska, Minneskort o så..

Linnéa sa...

Johanna: Det är lite skillnad, typ att D40x har några fler megapixlar än D40 ^^

Anonym sa...

Okej, då vare juh inte så farligt mkt Skillnad ^^

Anonym sa...

var i photoshop hittar jag Edit/stroke ?? =)

Linnéa sa...

Sandra: Det finns i menyraden högst upp :)

Anonym sa...

sånna lådor har jag också.. grymt praktiska..