lördag, januari 05, 2008

Får det lov att vara en apelsin?

Mitt 300:e inlägg här, tjoho eller nåt ^^

Fotade lite igår, ville mest testa om det funkade bra att ha svart bakgrund, och det gjorde det. Föremålet fick bli en apelsin, lite kladdigt ibland, men det var ändå rätt kul.
Efter ett tag tröttnade jag såklart och ville fota nåt annat kul som en lime eller kiwi eller så, men det har vi inte hemma, så jag stack in några nålar i apelsinen. Helt sjukt fult, men något var jag tvungen att göra.
Dö apelsin, dö!!

Här är i alla fall några bilder (och jag hade världens Photoshoplust, så jag var tvungen att fixa lite med dem).






Kommentera gärna (det här eller något annat), haha :D

12 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga bilder :o Hur gör du dom där ramarna runt bilderna och bilderna på din header?

Anonym sa...

Mm Snyggt. Vad har du för kamera då?. Har du photoshop? (A) .

Anonym sa...

Lite annorlunda..XP

Anonym sa...

Lite Anorlunda men jag gillar det! värkligen höm.. Spicellt xD

Anonym sa...

så otroligt fränt Linnea, diggar din blogg, STARKT !

Anonym sa...

så otroligt fränt Linnea, diggar din blogg, STARKT !

Anonym sa...

Snygga bilder, är du fotograf? :)

Linnéa sa...

Tack! :)

Emelie: Haha, nej, det är jag verkligen inte x)

Anonym sa...

Helsnyggt :)
Jag måste bara smyga in här att jag älskar att läsa din blogg och kollar alltid efter uppdateringar, du skriver helt underbart bra ;)!

Lisa sa...

Riktigt sköna bilder (: Apelsinerna med nålarna, där kunde du gjort de där "plupparna" till färg, då skulle det ha blivit ännu fränare, men ändå, härligt :D

Anonym sa...

Jag tycker att det var jättecoolt, verkligen kreativt! Jag undrar bara; hade du en svart bakgrund eller fotade du så att bakgrunden blev svart? :)

Anonym sa...

suveränt Linnea!!jag diggar of course din blogg och kollar typ jämt,Superfränt!