tisdag, januari 15, 2008

Onödigt

Det här känns helt wierd.
Jag sitter i datarummet (där pappa har sin dator), men det är ändå min dator jag håller på med. Fast det känns inte som min, den är ju ny. Ska nog flytta in den i mitt rum snart :)
Dessutom känns pappas tangentbord helt konstigt, jag har vant mig vid mitt nya nu. Det är plattare, lite mer som till en bärbar dator. Jag gillar det ^^

För övrigt har jag tråkigt, ska egentligen kolla att allt funkar på datorn, men jag orkar inte.
Ska snart försöka lyssna på några av alla hundra miljoner låtar jag fick skickade till mig. Det kommer ta flera år, men jag kan ju inte fuska. Då kanske man missar en bra låt (eller någon som skulle kunna bli bra om man lyssnar på den tillräckligt mycket), och det får ju inte hända.

Det här var egentligen ett väldigt onödigt inlägg, och bara för det skapar jag en ny kategori, så att ni vet var ni inte ska titta om ni inte vill läsa fler sånna här inlägg.

Inga kommentarer: