tisdag, januari 15, 2008

Gympan tar nästan död på mig

Gud vilken träningsvärk jag kommer få imorgon.
Gympalektionerna tar död på mig, nästan i alla fall. Hade boxercise (heter det så förresten?) idag, och det var så himla jobbigt. Speciellt när vi var tvugna att göra armhävningar mitt i boxandet, typ. Mina armar var döda och jag klarade knappt av det.

Det känns som om jag vill berätta någonting, men det finns inget. Det är nästan värre att vilja berätta men inte kunna än att få känslan att man bara måste berätta precis allt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linnéa! Jag gillar idrotten, men inte då vi har "Hnadikapsidrott" haha XDD Jo förresten det var en sak:

Har du Minneskortet: SCANDISC (SD) ULTRA II 2Gb till din kamera?

Anonym sa...

Boxercise

Linnéa sa...

Johanna: Tror att det är SD Extreme III 2GB ^^

Anonym sa...

Även om du fotar dig själv osv tycker jag att du är riktigt bra på det :D hoppas du blir fotograf