fredag, januari 11, 2008

New stuff

Jippie, sakerna (dator, kamerastativ, kamerafjärrkontroll) som jag skrev om i förra inlägget kom idag :D Har inte hunnit testa stativet än, bara fällt ut det och så. Fjärrkontrollen däremot hade jag lite kul med, vilket betyder att jag fotade mig själv xD
Den är jättegullig och säkert väldigt lätt att tappa bort, men den kan också vara bra att ha säkert :)


Förlåt för mitt fula och delvis avrivna nagellack. Bättre att gå på det än naglarna i alla fall.


Jag kunde inte låta bli att redigera bilden lite x)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linnéa! Kul att du fick sakerna idag^^

Funkar fjärrkontrollen till en D40?
Aja, jag håller på å spara till saker (Kamera + stativ o tillbehör) ^^

Conlerc sa...

Massa med kul att få kamerautrustning :D Själv så önskar jag meg lite mera kamerutrustning med x'D Massa fina bilder du har :D

Anonym sa...

Hej Linnéa!
Kul att du fick alla grejorna idaa ^^ Undrar om du vet om den där lilla fjärkontrollen funkar till Nikon D50 åsså? :P

Linnéa sa...

Johanna: Jadå, den funkar :P

Mimmi: Jag tror att den gör det (:

Anonym sa...

Snygga bilder! Har ingen tittat på dem än? xD <3