fredag, januari 11, 2008

Jag kan inte hitta på någon rubrik xD

Tjohej!
Jag känner mig nästan lite flummig just nu, men det mesta har gått över. Var verkligen på skratthumör de sista lektionerna i skolan idag, kemi och historia. Ibland visste jag inte ens vad jag skrattade åt. Ibland skrattade jag åt mig själv. Ibland skrattade jag åt Annie. Ibland skrattade jag åt något någon sa. Och jag skrattade åt att Simon tyckte att de skulle öppna Max här i stan snart, så att han kunde ställa sig utanför McDonald´s (som ligger precis bredvid där Max ska vara) och reta dem med sin Max-hamburgare med rinnande dressing... Hahaha! xD

På historian fick man gå till bibblan och läsa, vilket de flesta gjorde tror jag. Julia och Nora upptäckte att det var "läraranteckningar" i boken Nora fått låna, så de bytte Julias bok mot "lärarboken" xD Jag läste faktiskt (duktig jag är va?) men kommer bara ihåg att Sverige blev enat rike på 1200-talet... och att Kristian Tyrann var Kristian den andra. Nödvändigt ^^


Idag kommer kanske min nya dator, kamerastativ och kamerafjärrkontroll :D Pappa ändrade beställningen, eftersom det stativ jag först skulle få inte fanns i lager och blev försenat, så nu ska jag få ett lite dyrare ;) Pappa sa att sakerna borde komma idag, hoppas hoppas (:


Någon bild jag redigerade för ett tag sedan ^^

4 kommentarer:

Jessika sa...

Vad heter färgen som du tonade håret till senaste gången!?

Linnéa sa...

Jessika: Mellanbrun tror jag att det var :P

Anonym sa...

Hej Linnéa! Snygg bild :o
*Längtar till jag har pengar till en systemkamera* XPPP

Jessika sa...

Okej ^^ Vad var det för märke på toningen?