fredag, januari 25, 2008

Fredag



Eftersom våran engelskavikarie inte kom till lektionen idag gick vi därifrån och spelade slagpoker istället. Det var jätteroligt, speciellt när alla bara slogs om korten.
Någon råkade riva mig, jag förblödde nästan (inte). Fick i alla fall en förlåtpresent av Annie, hon trodde att det var hennes fel. Att den där presenten var pappersskräpet på bilden ovan kan vi strunta i. Det är tanken som räknas? xD


Idag sprang jag i alla fall inte till bussen som jag gjorde igår. Tog det helt lugnt och gick hem. Rätt mysigt faktiskt, förrutom att jag höll på att blåsa bort.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Håhå.. fick du en pappersbit, i förlåtpresent.. haha skit kul ;)

Sara sa...

^^ Hoppas att du tycker om din pappersbit!

Anonym sa...

Hehe, :) En pappersbit :P

Roligt, jag,..

Hur varit hos C (Min kompis) vi spelade Tummen Upp...
Hon vann -.-

Nåja, jag ske se Let's Dance nu , hej då..

Sara sa...

Vilka är måtten om man ska göra en egen header i Blogger?? Titta gärna in o kommentera!

Anonym sa...

Snygg design!!!