torsdag, januari 24, 2008

Smart?

Nu har jag ridit för sista gången.
That's it, nu har jag slutat. Visst känns det lite sorgligt, men jag ångrar mig inte än i alla fall. Får väl se hur det blir sen.

Jag trodde nästan att jag skulle dö förut. Okej, inte riktigt, men nästan. Efter skolan kom jag på att jag kunde ta bussen som går från andra sidan järnvägen, men just när jag ska gå dit ser jag den komma, och det är en bit att gå, så det skulle inte finnas någon chans att jag skulle hinna.
Då fick jag den smarta idén att springa till busstationen, bussen väntar ju där ett tag. Jag hann faktiskt, men guud vad trött jag var. Kändes som om jag skulle spy när jag var tvungen att gå av bussen. Min kondition är inte den bästa direkt.
Det var nog inte ens värt att springa så mycket. Jag kunde lika gärna gått lugnt och haft det trevligt och lyssnat på bra musik istället för att stressa ihjäl mig för att åka tre hållplatser.

Inga kommentarer: