lördag, januari 19, 2008

Fjärde gången gillt?

Idag har jag tänkt gå till stan och köpa en kalender. Jag behöver det, blir galen varje gång jag ska titta efter vilken dag det är eller nåt sånt. Problemet är bara att jag redan har varit och letat fyra gånger, men inte hittat någon jag vill ha. Jag tror ju knappast att de har fått in någon ny. Fast det fanns faktiskt en som verkade okej, har tänkt köpa den om den finns kvar.

Ikväll ska vi åka till Filipstad, min kusins mamma fyller år tror jag. Jag skulle hellre vara hemma, menmen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gullig knapp du har där, den där Linnea knappen ^^

Jag undrar en sak:
Hur fick du besökmätaren?

Linnéa sa...

Johanna: Tack :) Besöksräknaren är från susnet.se/tjanster.

Anonym sa...

Du har samma kläder hela tiden ^^

Linnéa sa...

Anonym: Förmodligen för att jag fotar de flesta sånna där bilder på samma gång? ;)

Sandra sa...

vart är det man ska sätta in "besökräknar koden"?


tacksam för svar :)

Lisa sa...

Hej Linnéa! :D Jo asså, ibland på din bilder på dig själv t.ex, så kan du få huden att se så jämn ut. Du har berättat de någon gång, men jag hittar inte inlägget >'< Så om du skulle vara så snäll och säga vad den effekten heter och hur man kommer till den så är du bäst! Jätte häftig bild btw (;

( Tacksam för svar )
Kramar Lisa <3