torsdag, december 27, 2007

Rubriklös

Jag vet inte, men det känns som om det är världens höstväder ute. Visserligen var det en och en halv timme sedan jag var ute sist, men då regnade det och blåste och fy. Ska det vara vinter kan det väl vara riktig vinter, eller så kan våren och sommaren komma direkt?

Idag har jag förresten varit med Jessica, Alexandra och Annie. Vi skulle träffas på torget i stan kl 11, men vi fick vänta typ en halvtimme på Alexandra x) Sen gick vi lite på stan (mycket skoj att se där, eller inte), och så gick vi hem till Annie. Sen skulle hon och klippa sig, så jag, Jessica och Alexandra gick tillbaka till stan (deras buss hem går därifrån), och eftersom den inte skulle komma på ett tag satt vi på bibblan i typ en timme. Och så frös jag nästan ihjäl när jag skulle gå hem. Slog nog nytt rekord, tog bara ca 5 min. Vanligtvis tar det typ 7 min att gå hem. Det är ju uppförsbacke också.

Jag har fått brist på fantasi till rubriker, eller rättare sagt, jag orkar inte hitta på något. Hoppas att du inte blir ledsen? xD

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linnéa!
Jag undrar hur man kan få en bild ovanför där du har skrivit om dig själv? Skulle vara jätte schysst om du kunde hjälpa mig! Om du hinner hjälpa mig så kan du skriva hur man gör det i en komentar antingen till min blogg(www.sivera.blogspot.com) eller skriva en komentar till detta inlägget?

//Elin <3

Anonym sa...

Hej,
hur skaffar man en annan mall än dom som finns i "mallarkivet"?
tacksam för svar :)

//sandra

Anonym sa...

Undrar samma sak som Sandra, hur man får en annan mall änn dom som finns i Mallarkivet ^^?

//Johanna

Mimmi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.