fredag, december 28, 2007

Örebro och födelsedagstårta

Mamma, jag och Sara åkte till Örebro för att handla idag :) Vi åkte jättetidigt, kl 10. Och jag som inte gick upp förrän 9. Av någon anledning har jag lyckats sova till 9 flera dagar i rad nu, vilket visserligen är bra, för innan lunch gör man ändå aldrig något vettigt.
I alla fall så åkte vi tidigt och kom fram kvart i elva eller nåt. Jag orkar inte sitta och rabbla upp allt vad vi gjorde där (och ingen orkar väl läsa det heller), men jag köpte i alla fall en T-shirt på H&M och en övertröja (heter det så förresten?) på Zara. T-shirten var helt skojjig, svart med vitt mönster, och det vita lyser i mörkret. Kan ju vara bra om strömmen går, eller hur? xD Nädå, men jag hoppas att det försvinner när man tvättar den. Vill helst inte gå runt och se ut som en glödlampa.

När vi kom hem gick jag och Sara över till Martina och åt tårta, eftersom hon fyller år idag (GRATTIS!). Jessica och Rebecka var också där, och vi tittade på en film sen.

Nu ska jag duscha, och sedan göra lite på.. haha nej, jag säger inte. Ni får se när det är klart ;D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Neej >.< nu blir jag nyfiken xD

Anonym sa...

maste kolla:)