lördag, december 15, 2007

Äntligen (nästan) klar!

Idag... idag vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra. Roligt värre.

Skrev faktiskt nästan klart hela mitt idrottsarbete igårkväll :D Ca 3 timmar tog det, men då räknas pauser för att gå ner och hämta godis med xD Samt att jag pratade med någon på msn, då blev det inte så mycket gjort. Ska bara kolla upp en sak och skriva pyttelite till samt göra framsida, så är arbetet om ätstörningar klart ^^
Är jag den enda som tycker att det är jättesvårt att skriva inledning och sammanfattning? Speciellt inledning, den blir alltid jättekort, typ 5 rader eller nåt. Sammanfattningen blev lite längre, men där håller jag bara på och tjatar om allt jag inte visste om innan. Typ "Jag hade ingen aning om att det var så... det och det har jag lärt mig... bla bla bla".
Men äh, det får väl duga.

Inga kommentarer: