lördag, december 15, 2007

Karlstad och Jessica & Annie

Åkte till Karlstad imorse ^^ Först gick vi lite (bara pyttelite) på stan, och sedan åkte vi till IKEA. Jag köpte två kuddar till min fåtölj, skrivbordsunderlägg, lådor och fotoramar.
Det var superlång kö, och då skulle pappa vara lite smart och byta till någon självscanningskassa för att det skulle gå fortare. Självklart krånglade det, så det tog snarare längre tid än om vi stått kvar i den första kön.

Sen när jag kom hem åkte jag hem till Jessica i min klass och var med henne och Annie ^^ Mamma var väl inte helt överlycklig över att skjutsa mig, haha. Pappa tänkte komma och hämta mig vid 6, men jag fick skjuts hem av Annies pappa vid 8 istället :') Det var jättesnällt.

Nu måste jag nog på toa. Nödvändig information, jag vet xD

Lägger in bilder sen på det jag köpt och hur det blev sedan, om jag kommer ihåg (:

Inga kommentarer: