onsdag, december 19, 2007

Livet är som Sveriges befolkningstäthet

Jag har kommit på att mitt liv är som Sveriges folktäthet; inte alls jämnt fördelat. Först händer ingenting på länge, och när jag äntligen ska göra något kommer allt samtidigt så att jag måste välja. Varför är det så?

För er som undrar över det där med folktätheten i Sverige så menar jag att uppe i fjällen och så bor det knappt några, men längre söderut i storstäderna bor det det fler. Alltså... du fattar? Jag tror att det är mina konstiga tankar och min brist på talang när det gäller att förklara saker som är framme igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hellu' Läste någon som skulle köpa en likadan kamera som du, och frågade frågor om den... Läste att det inte var antalet MP som räknades, utan hur mkt man kunde förstora bilderna, vad menar du med det? x)
Lix, är bilderna typ jättesmå först eller? :o

Linnéa sa...

Sara: Vad jag menade var att man inte nödvändigtvis behöver ha typ 10 mp på en kamera om man inte tänker förstora bilderna massor. På e kamera med 10 mp går ju bilderna att förstora mer än på en kamera med 3 mp ^^

Anonym sa...

Tack :) Glömde en sak; visst kan man nt filma? ;P